• tessikan

Vart åker man om man har en budget på 40 000 kr?

Vad är ditt tips ?

Kommer man långt på 40 000 eller blir det till att punga ut med mer ?

Har själv bara varit på de "tråkiga" ställena som Mallorca, Gran Canaria, Rhodos osv..

Gärna all inclusive, långa vita stränder o massa mys o lyx!

Det är jag, min m2b och vår son på 2 år som åker!

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Vart åker man om man har en budget på 40 000 kr?
  • Lakritsbåten

kryssning i Karibien?!

• Emelieca

Jag hittade grymmt lyxiga och härliga hotell i Kroatien när jag kikade på bröllopsresa. Vi kommer åka till Aruba, vår resa kommer kosta 47' för all inclusive 2 veckor. Vad prioriterar ni? Lyxigt hotell, fina stränder, god mat?

• tessikan
    Emelieca skrev 2009-07-19 21:35:18 följande:
    Jag hittade grymmt lyxiga och härliga hotell i Kroatien när jag kikade på bröllopsresa. Vi kommer åka till Aruba, vår resa kommer kosta 47' för all inclusive 2 veckor. Vad prioriterar ni? Lyxigt hotell, fina stränder, god mat?
    Aha! Det hade jag inte ens funderat över, Kroatien. Får jag minsann kolla upp!

Prioriterar nog ett lyxigt hotell, där är man ju en hel del om det är all inclusive!

Kanske lite spa ? ... blir nog svårt med en 2 åring dock
  • aug2010

vi ska till kap verde. Vi åker en vecka själv, sen kommer svärföräldrarna ner med barnen i en vecka. All inclusive två vuxna + 1 barn sen 1 barn under två år. Vi betalar 40,000 för två veckor. Vi funderade först på dominikanska med jag vill försöka undvika den långa flygtiden. Till kap verde tar det bara 7 timmar, kolla på fritidsresor.

• aug2010

Glömde skriva att vi ska bo på riu funana som är 4*

• Gurnell

Vi ska till Bali och Lombok. Om man bokar allt själv så kommer man under 40000kr på två veckor. Undvik charterbolagen då de tar ut egen vinst på din resa.

• andbeyond

Korsika med Langley ska vara superfint har jag hört

• Sofinka

2 veckor i Malaysia på femstjärnigt spahotell vid stranden...

• Betty Boop augusti2009

Tycker du Mallorca, Rhodos och sådana ställen är tråkiga så skulle jag inte rekommendera Kroatien.
    Hade nog tagit mig utanför europa istället.

tessikan skrev 2009-07-19 21:44:39 följande:
    Aha! Det hade jag inte ens funderat över, Kroatien. Får jag minsann kolla upp!Prioriterar nog ett lyxigt hotell, där är man ju en hel del om det är all inclusive! Kanske lite spa ? ... blir nog svårt med en 2 åring dock
Svar på tråden Vart åker man om man har en budget på 40 000 kr?