Inlägg från: Heloise |Visa alla inlägg
  • Heloise

Släkt som tackar nej:(

Jag vet hur det känns bara en av mina 3 systrar kommer, en fick inte hundvakt och den andra kanske ska spela golf, inte en turnering eller nått utan hon kanske bara får en bra tee off tid eller vad fan det heter.

Men 2 mindre, så då bjöd jag två härliga nyblivna vänner ist för tråksyrrorna.

• Heloise

Nja fast det var väl mer så att det inte fanns ngn som var tillräckligt bra enligt henne för att ta hand om 2 hundar i 1 dygn. Hon ville inte lämna in på hundpansionat heller; då vill man inte komma men man är för fjantig för att säga det
    Sister of the Night skrev 2009-07-22 19:03:39 följande:

Tja, spela en runda golf istället för att gå på sin syrras bröllop låter ju onekligen som lite tråkig attityd. Men vad skulle systern med hund göra om hon inte får tag i någon hundvakt?Man kan ju inte gärna lämna den i sticket heller.
  • Heloise

Jo då, känner kanske att de lagt ribban och nu rättar vi oss efter det. Kan tillägga att hon inte ens skickat ett kort, eller ringt...

Maalina skrev 2009-07-31 12:16:08 följande:
    Agree! Blir man inte väldigt besviken på sina systrar när de tackar nej till ens bröllop med sådana löjliga skäl?
  • Heloise

inte längre

valkyriana skrev 2009-07-31 15:26:02 följande:
    Hundvakt och golf... FY FAN Antar att du inte har världens bästa kontakt med dina syrror....
Svar på tråden Släkt som tackar nej:(