• Fairytail

En scrappad gästbok

Hej
    Jag såg i en butik en bok som är en gästbok men med frågor som alla gäster svarar på. Nu har vi ett litet bröllop och jag tyckte heller inte att boken var så fin. Men idén var ju kul.
    Så jag tänkte göra en egen med hjälp av scrapbooking.
    Men nu har jagg jättesvårt att komma på frågor som man kan ha med i boken.
    Varje gäst skriver på en egen sida och man kan i efterhand sätta in ett kort på gästen.
    JAg har bara än så länge kommit på namn som fråga.
    Sen också * Vad är du till brudparet?

Vet ni några roliga frågor som skulle vara kul om gästen svarade på?
    Skulle bli så glad om ni kunde hjälpa mig. :)

• Svar på tråden En scrappad gästbok
  • Essovich

Detta stod i en bok jag skrev i idag:)

Rolig sak du minns om brudparet

Roligaste som hände idag

Vad tror du händer oss de närmsta 5 åren?

något du vill skriva till brudparet att taq med sig i framtiden.

• Suss o Jonas

Jag vet om att min toastmadame gör en gästbok till oss.
    Där kommer dock inte vara några frågor de ska svara på utan hon har bett alla skicka henne sina favorit recept och så kommer hon föra in dem, sedan ska fotografen ta bild på varje familj som ska vara med och sedan ska de kunna skriva en hälsning.

• Fairytail
    Essovich skrev 2009-07-25 22:41:49 följande:
    Detta stod i en bok jag skrev i idag:)Rolig sak du minns om brudparetRoligaste som hände idagVad tror du händer oss de närmsta 5 åren?något du vill skriva till brudparet att taq med sig i framtiden.
    [/citat]
    :) Tack för tipsen :)
    Roligt med fler frågor.

Suss o Jonas skrev 2009-07-25 23:04:41 följande:
    [citat]
    Jag vet om att min toastmadame gör en gästbok till oss.Där kommer dock inte vara några frågor de ska svara på utan hon har bett alla skicka henne sina favorit recept och så kommer hon föra in dem, sedan ska fotografen ta bild på varje familj som ska vara med och sedan ska de kunna skriva en hälsning.
    Det var också en rolig idé. :)
Svar på tråden En scrappad gästbok