• Sundance

Morgongåva till mannen-whiskey?

Jag har också funderat på det. Min blivande är galen i wiskey. Men samtidigt vill jag ge honom något som varar livet ut. Eller en upplevelse. Hörde någon som skulle åka till Ven med sin mamma och gå på wiskeyprovning där. Funderar också på att skicka min m2b på provning. Eller beställa hem riktigt fin, japansk wiskey. Ska tydligen vara bra.

• Sundance

`Min m2b gilalr smycken och så men tyvärr tittar han bara på klockor i 40-50000 kronors-klassen så det går bort. Manchett-knappar har jag också funderat på. Kanske med vårt monogram. Han hade gillat det men det är ju en ganska vanlig morgongåva. Fast egentligen fattar jag inte varför vi tjejer håller på med detta. Snackade med en tjej som nyss gift sig och sa "vilket fint halsband du har". "Tack, det fick jag av Henrik i morgongåva". "Åh, va fint! Vad fick han av dig då?". "Inget! Han fick ju mig". Så rätt och så bra egentligen!

• Sundance

Ja, fina wiskeyglas hade min m2b uppskattat men vi ska önska oss wiskeyglasen i den serien vi samlar på, i bröllopspresent, så det får vi förhoppningsvis ändå.

Svar på tråden Morgongåva till mannen-whiskey?