Livets viktiga och oviktiga frågor
Tjoho i tråden! JAg har saknat er! Fast jag har tjuvläst via min rackliga mobil (men inte kunnat logga in för att kommentera).
Två veckors mycket rudimentär landetvistelse är till ända och jag är hemma i civilisationen igen. Varmvatten!!!! Fint väder! Dörrar som går att stänga! Diskmaskin! Jag njuter i fulla drag!
Nu minns jag inte längre vad jag ville kommentera men jag vill bara säga till Kängu att jag hoppas du följer din magkänsla i kampen med amningen. Det går ju säkert att få upp produktionen om du orkar. (Knattetimmenexperterna brukar råda mammor som vill boosta mjölkprod. att slå läger i sängen i två dagar och bara vila, amma och bli uppassade av pappan). Men stånga inte pannan blodig om det tar emot för mycket - du ska ju orka hantera Ru hela dagarna ... Lycka till helt enkelt!
Grattis till huset, Passionsblomman! Önskar att jag hade kunnat se bilderna på det men jag får väl hoppas att det läggs in någon bild i galleriet ...?
Livia har börjat prata ännu mer de senaste veckorna - hon är verkligen en egen liten person ... Favorituttrycket just nu är SÅ: "Du gör SÅ fel, mamma!" "Jag blev SÅ rädd!" "Det var SÅ gott!"
Och sen älskar hon allt och alla (i alla fall som hon säger): "Jag 'ÄLKAR' min 'Hettor'! Han är SÅ söt!"
Och Hektor bara skrattar åt allt ...