Livets viktiga och oviktiga frågor
Hej hopp!
Tittar in ännu en snabb gång innan nästa tripp drar igång, pust vilket tempo vi haft på semestern! För mycket kan jag känna men men....
Öland var helt ok men inte så bra väder tyvärr. Åt på Lammet & Grisen på tisdags kvällen och njöt av drinkar i strålande solsken på kvällen på takterassen
Aningen öm i baken och träningsvärk i armarna efter ca 100 mil på motorcykeln på några dagar!
Imorgon är det bröllop för ett av de närmsta kompisparen så de senaste dagarna har det varit hektiskt med alla förberedelser inför det. Jag gör efterrätterna till bröllopet så pysslade med dem igår och idag är de packning som gäller. Ska vara på stället redan ikväll och hem på söndag så blir lite packning av det.
Maken har fått den gamla motorcykeln såld så han sliter med att göra service på den så vi kan få iväg den medan jag försöker komma ikapp här hemma. Har lite dåligt samvete för att jag inte hinner in här mer men nästa vecka blir det förhoppningsvis bättre med tid
EGO-BOM inatt som vanligt vilket innebär en cykel på 26 dagar så något gott har akun gjort. Kände även av Äl väldigt mycket så det är bra. Detta var den första riktiga månaden sen akun så hade ett litet litet hopp men som vanligt blev det inget. Lite tungt nu när vi är uppe i 12-13 gånger eller så.
Har inte avbokat gyntiden nästa vecka utan frågade maken vad han tyckte om det hela. Han kunde tänka sig att följa med bara för att få höra vad nästa steg är så att vi har en liten plan inför hösten. Behöver ju inte dra igång hela karusellen nu bara för att vi har tiden utan mer få höra vad nästa steg är.
Maken vill ge akun åtminstone tre månader till så antar att vi inte gör något ytterligare (förutom spolning då kanske) innan dess.
Skickar snabba kramar till alla som behöver det och vill ha