Livets viktiga och oviktiga frågor
häjkon bäjkon!!!
Hoppas ni har det bra i sommarens soliga dagar!
Jag har inte läst ikapp dessa 37 sidor men fattat som att PB köpt Da house! GRATTIS!!!!! *krulltrumpeter* Hoppas inseminationen sitter där den ska också så är det tamejfan läge att köpa en trisslott! *hoppistuds*
Välkommen hem från USA, lappis! Läste iaf om er tänkta vinprovning som fick en tråkig bismak, jävla helvetesgnnnnn BAAAH!! Kram på dig! Men ni trampar iaf längre fram i kön till Vietnam, vi har kommit så långt som till att ha fyllt i formuläret men sen har det inte hänt något mer... Pratade idag med en kompis som är adopterad msom för första gången skulle åka till sitt hemland och han visade lite kort och blanketter från tiden på barnhemmet. ååh, det knep till i hjärtat så där lite halvskönt, tänk om det är vårt sätt att få barn...
Kängu och Ru får en varm kram!! Kämpa på om du orkar, men det går ju precis lika bra med ersättning - det viktiga är ju ändå att ni båda ska må bra!!
AM, heheh Livia bör alltså strykas medhårs...?
Muggles
Ska ni köpa? Va? VA??
Vad har hänt mer här inne?
Vi var en snabbis till huvfudstaden på fest i fredags och kollade in pridetåget innan vi åkte hem. Annars har vi fixat och donat i huset och har nu bara en vecka på oss innan jobbet som drar in pengar istället för tvärtom tar vid. Fy fan, jag vill vara ledig i flera veckor till! Vi har inte gått upp före 9 en enda dag, hur ska jag orka gå upp till jobbet i tid?!?!? GAAAH!!!
Vardagsrummet har fått vitt tak och nu ska P fixa så sladdar och sånt till tvn kommer i väggen istället för utanpå. Därefter blir det en vit råspontvägg på den väggen där tv och kamin så småningom hamnar, övriga väggar ska tapetseras, fönsterfoder målas och nya fönsterbrädor fixas och nästa vecka kommer de för att slipa, luta och olja furugolvet. Kommer bli så himla bra!!! Vi har även satt upp skivor på väggarna och organiserat i garaget, jag har sytt hissgardinerna *äntligen!!* och målat en byrå svart och tapetserat lådfronterna i den svarta tapeten som vi hade i hallen i lägenheten. Nancy har börjat gå ute och sköter sig exemplariskt, äter som vanligt spindlar/flugor/harkrankar/nattfjärilar men spanar mot både gröngölingar och skator (bofinkar är för töntigt??). Jag försökte logga in i början på veckan men efter att hon för fjärde gången lagt sig över tangentbordet och "råkat" (??) stänga av datorn med prickröven så gav jag upp.
Nu ska jag göra mat och sen klämma mannen på pungen för han är så jäkla sexig i sina reflexbyxor. Woohaaaa!!! Annars är det som vanligt. Om 2 veckor börjar jag spraya och så siktar vi på ett majbarn (jo, tjena).
massor av kramar, jag loggar väl in igen när jag börjat jobba för min disciplin är ju nere på 0. Oooh please jag vill vara mammaledig och grotta in mig!!