Livets viktiga och oviktiga frågor
Hej alla trådisar!
Nu är jag tillbaka efter en lång sommar. Det har varit jobb och semester om vartannat, vi har flängt runt en hel del och haft en bra sommar tycker jag, även om det har gått lite för fort. Nu börjar ju snart allvaret med dagis och två personer som jobbar igen. Jag har smygläst lite till och från och har nu tagit mig ikapp alltihop tror jag - puh!
Stort grattis till er som plussat och till de små som fötts! Vilken andrabarnstrend det är nu! Kram till FruLlan, hoppas så du mår bättre nu och får njuta av dina båda fina killar.
Tinga, vilka kämpar ni är! Jag får tårar i ögonen när jag läser om hur ni och Piff har det. Hoppas så att sonden nu är vändningen och att ni nu kan få se framåt. Kul att ni flyttar snart nu också!
Lapinette - så skönt att höra att du funnit lite ro i adoptionstanken. Du har verkligen försökt allt - njut av den närmaste tiden med mat, vin och träning. Den lill* som kommer behöver ju utvilade och harmoniska föräldrar!
Kram till er som kämpar på, hoppas så att det är er tur snart.
Grattis till er som hittat hus- spännande! Vi håller också på med ombyggnadsplaner - så fortsätt med diskussionerna i denna tråd!
Ore/Telis och ni andra som funderar på vagn - vi har och Bugaboo och Maxi Cosi babyskydd och har använt dem ihop massor. Vi bor också så att vi använder bilen mycket och få det här viset kunde man göra ärenden jättesmidigt utan att väcka barn (även svårsövda sådana sommnar ofta i bilen) Vi kunde ha babyskyddet till strax innan ettårsdagen och använder det fortfarande för korta resor om det kniper (hon är nu drygt 14 månader). Bugaboo är en suverän vagn för allt utom grus, så ska du har sådan väg Ore så är det en dum vagn. Däremot för stadsbruk och promenader på skogsstigar tycker jag den är perfekt.