Livets viktiga och oviktiga frågor
Åh, ny tråd!
sweetstreet: Jag HAR inboxat dig länken...vad konstigt att det inte kom ngt felmeddelande om den inte gick fram...
Koko: ingen aning om huset varit i ngn tidning, vet bara att när jag såg det på hemnet sa jag att detta hus måste jag se på riktigt. Vad glad jag är att ni tycker det är fint också!
Lappis: Stackars dig! Jag vet så himla väl hur kass man mår de gånger det blir sådär! Helt sanslöst att man kan bli så dålig för något som är helt normalt för kroppen. Och orättvist, när vissa knappt behöver ett trosskydd och inte ens blir godissugna.
Vickan: KLART du ska komma förbi om du är i krokarna framöver!
Ore: Vi fixade vagga och bäddattiraljer, bilstol och vagn innan sonen föddes.
Utöver det fick vi kassavis med ärvda kläder, vilket tillslut nästan kändes som ett problem, för allt var minsann inte så sorterat och i ordning, utan det blev ett väldans jobba tt tvätta och få koll på vad som var vad.
Skulle jag handla kläder idag så vore det nästan bara basplagg som body och liten mössa.
Bra att se till att ha rejält av för din egen del tycker jag är bindor-man blöder ju ett tag och även ngn kartong med amningsinlägg. Jag läckte som ett såll så de där inläggen var helt nödvändiga.
Topz, tvättlappar och våtservetter borde väl vara köpläge för därborta, liksom soppåsar til blöjhinken och blöjhink också då. Badbalja kanske? och pyttesmå blöjor!
Babysitter, babygym och sådant hade vi knappt något alls, då vi bor så himla trångt. Filt på golvet och spännande leksaker räckte bra.
Det var något mer jag skulle kommentera men det har jag såklart glömt...