Livets viktiga och oviktiga frågor
Hej alla rara! Long time no see... Som vanligt! Har inte möjlighet att skriva särskilt ofta, men jag försöker hänga med och läsa iallafall. Finns massor att kommentera, försöker komma ihåg ett urval.
Kram till Muggles - vad tråkigt med ditt MA. Skönt att du verkar vara på "banan" igen och vad spännande med ev. husköp.
Grattis Koko till lillebror. Styrkekram och hoppas att ni får sova snart!
Heja Nennes ägg! Nio stycken är en perfekt skörd. Håller tummarna för att alla befruktas så att en mini-Nenne boar in sig ordentligt.
Vad bra Lappis att ni är igång med adoptionsprocessen och att du åtminstone verkar ha landat i beslutet. Förstår dig helt och hållet att du inte orkar med fler IVF-er. Ni får se till att njuta av livet så länge. Kram!
Telis - vad härligt det låter med ett par veckor i Nice. Kalifornien finns kvar... Snart är det inte länge kvar till Televinken kommer.
Freijs - vad spännande att ni snart ska få träffa Bumsis! Men tycker synd om dig med alla diverse "krämpor" du råkat ut för.
Snorkfröken - jag känner så väl igen mig i era tankar. Vi är fortfarande inte alls intresserade av adoption, utan vi har hela tiden haft VÅRT barn för ögonen (även om ett adopterat barn säkert blir ens eget också, men inte på samma sätt). Nu kommer det ju aldrig att bli "vårt" till 100 %, men kanske delvis. Styrkekram! Bra att sätta igång med lite utredning. Då känns det som att man åtminstone gör något åt saken.
Ego - vi har nu fått en planering för ÄD här under hösten. Är med blandade känslor vi ger oss in i det och jag försöker förhålla mig väldigt "vetenskapligt" till det än så länge. Är svårt då alla känslor väller upp direkt. Är så rädd att bli besviken över att det inte fungerat! Men men, är det meningen att det ska funka så är det.
Har faktiskt en fråga också. Vi håller på att planera in lite semester innan maken ska byta jobb här i slutet av året. OM det här med ÄD skulle fungera så är planen att vi ska åka iväg ca 4 veckor efter återföring. Skulle ni våga planera semester då? Är mest orolig för att om det fungerat att jag ska må illa. När börjar man må illa (om man gör det vill säga)? Det är ingen aktiv semester som planeras, utan bara en dryg veckas avslappning med sol och bad.
Har nog glömt att kommentera massor! Stödkramar till alla som kämpar och behöver, och "vanliga" kramar till alla er andra !