Livets viktiga och oviktiga frågor
Jag har också börjat köra mkt på sistone med det där att Amanda får två val Måste bottna i sunt bondförnuft?!
Jag har också börjat köra mkt på sistone med det där att Amanda får två val Måste bottna i sunt bondförnuft?!
Vickan - garrtis till bra KUB-siffor & att ha fått se det lilla livet! Tvii för illamåendet
Snaily - sicken kärring-j-l
Ngn som vet när Nenne kommer tillbaka? Antar att hon fortfarabnde har semester eftersom hon inte synts till på sistone?
Trist med regn - här är det helt OK väder! Funderar på att ta en sväng till Liseberg med Amanda & mannen efter jobbet idag. Borde vara lite mindre folk nu när folk börjat jobba igen.
Vilket antiklimax det blev på lunchen idag förresten - Amanda skulle äta lunch för första gången hos dagmamman & sen bli hämtad efter det (runt halv tolv). Eftersom jag gärna vill vara med på ett hörn av inskolningen, så bestämde vi att jag skulle åka dit på min lunch för att hämta henne & sen käka lunch hemma med mannen. När jag var nästan där, så ringde mannen, då hade dagmamman ringt & berättat att A ätit massor till lunch & sen hade hon somnat på fem minuter, så hon undrade om det var ok att A sov kvar där istället för att bli hämtad?
Såklart var det OK, det är ju bara bra om inskolningen går bra - fast jag fick inte hämta henne då...! Men jag fick en lunch med mannen iaf & det är ju inte så ofta det händer att vi har vuxentid så tillsammans, så det var bara trevligt!
Lycka till, EA!
Jösses, vilka ilandsproblem det finns. Stckars människa som aldrig mer kan ha sin kjol på jibbet...
www.dn.se/blogg/etikettfragan/2009/08/13/chef-harmar-4331
Lappis - då är även jag helökonstig, eftersom jag varken var på dagis eller hos dagmamma utan vi syskon var allihopa helt enkelt hemma med mamma. Idag öär detta ju väldigt sällsynt, men jag tror & hoppas att jag inte har fått alltför stora "men" av detta Kan faktist inte minnas heller att jag var avis på de som gick på dagis - däremot minns jag det som jättekul när jag fick börja lekskolan!
Vickan - håller med Muggles - vi saxar för glatta livet!
Den som inte lämnar, han/hon hämtar & så kör vi så varannan dag.
Då vet jag att varannan dag kan jag jobba så länge jag vill - vilket är väldigt skönt att veta om man har mkt på jobbet...