Livets viktiga och oviktiga frågor
BS
Max är runt 114cm lång och har st 28 i skor.
Kläder st 116.
BS
Max är runt 114cm lång och har st 28 i skor.
Kläder st 116.
Cicci
Jodå, med Maltes mage går det bra och just nu äter han tom ok så jag ska inte klaga. Bäst går det dock på dagis och det är skönt!!!!
Ska lilltjejen heta Eme-Lou????
Inget vikariat än tyvärr och det börjar kännas lite deppigt nu...
Men det kanske lossnar nu när sjukdomarna börjar komma...???
Telis
Det lät skönt det du skrev.
Mina barn gråter inte när jag lämnar, de gråter när jag hämtar.
Fick äntligen roliga nyheter ikväll......
Har tre vänner som är ett år äldre än mig och var singlar (trassliga förhållanden) under de åren som jag köpte hus och fick barn (6 år). Många samtal om att träffa han med stort H och varför händer det inte mig osv.....
Försökte peppa så mycket jag kunde och för 2 år sedan hände ALLT.
Alla tre hittade HAN och nu två år senare är två förlovade, två väntar barn och en har fått barn.
Kompisen som ringde idag förlovade sig i maj och väntar nu sitt första barn i februari. Gjorde KUB i veckan och fick fina finaresultat.
Stort grattis till Moa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PB
Åh, vad spännande det blir imorgon!!!!!
Cicci
MEN det hade varit fräckt om hon hade hetat Eme-Lou!!!!
Tinga
Vad sköt att det går framåt med Piff!!!!
Verkligen kul att höra!
Hur är det med brossan???
Har huvudvärk så här blir det ett lugnt tempo idag. Barnen är på dagis så jag kan läsa i lugn och ro. Tur att jag varit så flitig de andra dagarna med att läsa min kurslitteratur så idag har jag bara 30 sidor att läsa.
Har dock en hel del pappersarbete att göra och det känns sådär....
Kram på er
koko
Det kändes precis som om det var vattnet som gick. Varmt och skönt rann det.
Hade en del som var inne hos oss andra gången det rann, däribland en läkare och de sa alla att det var för att förlossningen gick så fort. Vad sa de till dig????
BS
Been there, done that!!!!
Max var helt hopplös fram tills dess att han fyllde 3 år.
Sen kom Malte och då blev han "stor" och en stolt storebror.
Nu är det Malte som har börjat trotsa.
Vet i sjutton om jag vill ha fler barn...... ????
PB
Heja heja budgivning!!!!!!!
Hoppas på ett bra bud så nu även kan "slösa" lite pengar på det nya boendet.
När barnen är borta hemifrån, väldigt få dagar räknade, är det skönt till en början tycker jag. Egna rutiner, städa undan, äta vad och när man vill osv. MEN sen kommer ensamheten krypande och man börjar sakna de små liven.
Här är det annars full rulle. Är idag själv med barnen eftersom maken har match och idag har jag fyra barn här hemma eftersom kusinerna är här i helgen.
(Max, Malte, 12 åring och en blivande 9 åring)
Dessutom är de tjejer och extra kul för mig.
Imorgon blir det en familjedag med tjejerna och då ska vi bla åka skridskor och bowla. Ska bli mycket trevligt!!!!
Sweet
Blev ingen skridsko tur idag för stora tjejen hade ont i sitt ena ben. De åkte till ett lekland istället.
Annars har vi ishallar lite överallt här omkring. En känner du säkert till via din man, eftersom han har släkt häromkring.
Koko
Malte har varit mer sjuk än Max och då har vi ändå liksom AM varit noga med att Max inte fick vara för nära när Malte var nyfödd, vid förkylningar osv. Jag hade dessutom Max hemma i ca 3 månader eftersom det gick vattenkoppor på dagis, men Malte blev sjuk ändå trots att vi nästan enbart var hemma. Tror han är en liten klenis.....
Kängu
Jag är nog också en av de få som inte blir pigg av kaffe...
Har skickat iväg maken, Max och tjejerna till ett lekland så Malte kunde få sova i fred och jag betala räkningarna bla.
Sen ska vi möta upp dem i stan och spela bowling.
Ska bli kul!!!!!
Men får väl antagligen springa mer efter Malte än efter käglorna.
Trevlig söndag på er!!!!!
Puss och kram
God morgon!!!!!!!!!!!!!!!
PB
Usch vad läskigt med kvinnan som kom!!!!!
Jag hade blivit livrädd......
BS
Skönt med en lugn och bra helg med Iris!!
Snaily
Lycka till idag!!!!!!!
Här är vi lite trötta idag efter en intensiv men rolig helg med barnens kusiner. Kul att få ha lite tjejer här iaf.
Blir nog en hemmadag här.....
Tittar på samma som dig Izzie och skakar bara på huvudet......
14 barn, vad tänkte hon på ?????
Jag tror jag nöjer mig med mina killar.