Oj, har ni REDAN börjat ladda för fredagsfestandet. Var månne detta sluta...?
Glamourösa födelsedagsfiranden med skumpa och mingel låter suveränt trevligt
Själv har jag två år kvar innan jag fyller jämnt, och då är det 10 år under AM:s dinousarieålder (ser jag ut så som dinousarie kan jag gärna hoppa över de närmsta tio åren, dock...). Fast jag har redan förvarnat maken om att vår trädgård MÅSTE fixas nästa år, så att vi kan ställa dit ett tält och ha stooor fest där. Jag fyller 30, syrran 25, vi bestämde för minst ett år sedan att vi skulle ha gemensam fest Vi fyller med 2 mån mellanrum. Maken fyller en månad efter syrran, tre månader efter mig, så han har fått tillåtelse att vara med att fira (men har ingen talan om HUR firandet ska gå till). Men som sagt, fest lär det bli.
Avdelning självinsikt: de som känner mig väl tycker att jag är en pratkvarn. Om ni övriga som träffat mig INTE har märkt av detta så är det för att jag är litet blyg... Eller så har ni märkt av det, för jag kan lika gärna bli sådan att jag pladdrar på helt oavbrutet, och sedan är jättearg på mig själv, för hur ego kan jag inte ha framstått när jag BARA pratar själv, och inte ens frågar om någon annan...
Nu ska jag fly från mitt kontor, har identifierat att min glömska att stänga fönstret ordentligt innan semestern har resulterat i att minst ett dussin spindlar har flyttat in. Städning behöver tillkallas alltså (jag tycker inte om spindlar...)