• _koko_

Livets viktiga och oviktiga frågor

lappis - Ser fram emot den kokboken, jag har varit alldeles för dålig på att skriva ner recepten härifrån...

• _koko_

Jag är överens!

Orvar Skorvar var ett av connys smeknamn, gissa varför?!

• _koko_

lappis - Tjusigt!! Men häcken såg ju inte så pigg ut uppifrån, och carraramarmor i köket är inte särskilt praktiskt (tro mig!), om jag nu ska försöka fokusera på något negativt.

liten - Jobbigt att inte vara överens om något såpass stort och viktigt. Men det finns ju jättefina områden både norr och söder om stan, håller tummarna för att ni hittar något som båda kan tänka sig till slut.

muggles - Jag skulle bli galen om min sambo velade som din man gör just nu, förstår att det är jobbigt! Men visst kan jag förstå honom också, det är läskigt att dra på sig stora lån. Samtidigt är det helt enkelt så att vill man bo i hus kostar det, man kan inte amortera bort sina lån längre om man bor i någon större stad. Däremot kan man på lång sikt hoppas på inflationen precis som förr i tiden.

Kram till cicci, hoppas dopföberedelserna går bra!

*vinkar till MSW*

Jahapp, där vaknade skrikpelle...

• _koko_

AM - Lycka till idag!! Knepigt med Hektor, hoppas det inte är långvarigt. Tänkte på det härom dagen när du skrev att han plötsligt börjat äta flera gånger per natt igen. Det gjorde även conny när han var drygt 4 månader. Det var då jag började med ersättning eftersom jag inte orkade amma varannan timme hela natten. Ler lite åt det nu eftersom det är precis så det är nu, ibland varje timme.

telis - Vad roligt om det blir en till *** i tråden! Han är verkligen sitt namn nu, det gick betydligt fortare än med conny.

liten - Norr om stan finns ju hela järvafältet, och Bögs Gård! Galet namn men mysigt ställe på sommaren med djur man kan titta på och ett fik med jättestora hembakta bullar.

• _koko_

Är, skriver som en kratta. Han = lillebror förstås, televinken kan jag ju inte säga något om ännu.

vickan - skuggmoreller?? De är ju apsura! visserligen blommar de fint på våren, men bären, hua!

nenne - Jag krattade väldigt mycket löv för att skingra tankarna när jag ruvade. Annars kanske du kan lära dig ett nytt språk?

• _koko_

Åsså var det ju en sak till: GRATTIS i efterskott snaily!! Supermysig present du fick, blev lite avis måste jag säga! Sen vi fick barn har presenter till varandra helt uteblivit, måste ändra på det!

• _koko_

Men snaily, ska du hem till mig?? Kom och hälsa på om du har lite tid över!!

• _koko_

bs - Jag vet faktiskt inte om det är öppet året runt, har bara varit där på sommaren. Får väl tillfälle att ta reda på det nu i höst.

• _koko_

lappis - Det är ju rätt stor skillnad mellan tbana och roslagsbanan...

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor