Livets viktiga och oviktiga frågor
Jättevanligt med den där stamningen sa logopeden vi gick till med vår son.
Det brukar försvinna av sig själv, som Kängu sa.
Jättevanligt med den där stamningen sa logopeden vi gick till med vår son.
Det brukar försvinna av sig själv, som Kängu sa.
Frullan: Ja fy fasen vad man är slak efter de där sessionerna!
Det är inget man bara hastar igenom precis. Jag tycker det låter jättebra att du kommit så långt i processen nu.
Det kommer en annan tid då du ser bakåt och allt det du går igenom nu är just bakom dig. Då kommer du knappt kunna omfatta med förståndet att det verkligen var DU som mådde så som du gjorde.
-Jag hittade journalutlåtanden från min depressionstid nu när jag städade bland alla papper. Det var som att läsa om någon annan, fast jag vet att det var mig det gällde och att jag stred för att få någon att fatta hur det var ställt.
Kram till dig!
Natt!
Fast betala får jag nog göra, för landstinget (iallafall här i Sthlm "sponsrar" bara de som inte har barn alls för IVF. Härr skulle jag fått gå privat och då har M sagt att kön bara är ngn månad.
Undrar vad det kostar förresten. Vet ngn det???
Men jag HAR ju fyllt 38 år, får jag inte göra alls då???
Förresten så är den bistra sanningen att det där är JÄVLIGT mycket pengar i vår familj. Väktere tjänar inte någe vidare och jag är arbetslös florist.
Det vill fanimej till att vi får MASSOR för vårt hus om det ska vara snack om sådana där summor.
150 000 hade våra vänner i omkostnader när de adopterade från Colombia.
EA&MJ skrev 2009-08-25 12:12:37 följande:
Lappis, nä fyyy vad mycket det är och vilket jävla meckande på ALLA sätt och vis!
Det går åt hur mycket tid, kraft och pengar som helst. Undra på att man kan lacka ur på dem som säger att "det ju är viktigt att du slappnar aaaav ordentligt, för stress är INTE bra"
Det fick jag höra senast igår, mitt i all gråt.