MrsB: jag förstår det. Men jag tror också att det du gick igenom var MYCKET värre än för mig. Ditt foster var ju ett litet barn och du hade ju kommit mycket längre. Fram till v12 "räknar" man ju lite med att vad som helst kan hända men det gör man inte vid RUL... Jag tror inte det går att jämföra, det måste ha varit fruktansvärt!
Cicci: jodå ÄL test finns kvar från mitt mission i maj Om grav hade gått bra hade jag skänkt dem vidare men nu behöver jag dem själv. Läkaren sa att man bör vänta med samlag tills man slutat blöda. Helst ska man vänta med barnförsök tills man haft en mens, så att man vet att alla rester har kommit ut och att kroppen fungerar normalt igen. Och det är ju inget konstigt med det. Jag är väldigt glad att jag slapp druvbörd iaf, då hade det varit lätt kört för vår del. Rent psykiskt känner jag/vi oss redo för nya försök ganska snabbt.
Kängu: jag känner igen mig också även om jag hade fler att umgås med. Ditt problem är väl att du inte fått ngn föräldragrupp ännu. Jag hade både Magplask-kompisar, föräldragruppskompisar och trådisar (Vänner) att umgås med. Plus "privata" kompisar som var mammalediga (bla Piggelin). Det gör STOR skillnad. Man kan inte sitta ensam hemma med en bebis till sällskap bara - då blir man tokig! Det är mao inte dig det är fel på! Tyvärr har jag möte på mån kl 9-13 och återbesök på Sahlgrenska på tis, så jag vet inte om jag kan de dagarna. Om återbesöket visar att allt inte kommit ut så kanske de skrapar med en gång(?) och då blir jag väl kvar där under dagen. Ons har jag möte men tors-fre hade funkat för mig, men kanske inte för dig? Tors ska jag klippa mig kl 12 så lunchen får bli kl 11 i så fall?