Livets viktiga och oviktiga frågor
Jobbar hemifrån idag så det blir lite lagom lugnt. Min ursäkt att jobba hemifrån är att jag måste vara hemma när de kommer med väskorna. Har ingen ringt i eftermiddag så går jag och maken ut på shoppingrunda på KLM's bekostand .
Vi gick och la oss innan 21.00 igår. Maken vaknade 4.30 och kunde inte somna om medan jag sov vidare till 07.30 . Jag tror och hoppas att jag kommer att klara dagen galant!
muggles - hur går det med huset? Hängde inte riktigt med när jag läste allt "over there" ... har ni redan hittat "the house" eller är det bara i största allmänhet ni funderar och kalkylerar just nu?
Säger som flera här inne! Tanten har fått blommor och kunde hon inte säga rakt ut att hon gärna emottog hittelön får hon skylla sig själv.
Snorkis - trist med svamp!
AM - välkommen hem från landet! Såg aldrig ditt ex i Santa Barbara med talade om för maken att om jag såg en svensk så skulle jag sparka honom på smalbenen (tur var nog det ... att vi aldrig såg någon svensk ).
nenne - satan i gatan vad ni har varit duktiga på semestern. Vi har typ pillat oss i naveln, ätit en massa hamburgare, kört en massa bil (maken för jag har suttit bredvid) och mot slutet druckit en helsikes massa vin.