Livets viktiga och oviktiga frågor
Oj vad ni skriver, märks att semestern är slut för en del
Tack för alla kloka kommentarer tidigare i veckan, ni är bäst! *kramar om alla* Känns så skönt att höra att man inte är ensam om att fundera en massa.
Kommer inte ihåg hälften av vad jag läst, men här kommer en del:
kängu - Grattis till vagn och prutande mamma
Snaily & EA - Vilket skit med tant
Muggles - Vad otäckt med blödningen, skönt att det slutade fort. Trist med huset men säger magkänslan nej så ska man gå på det.
AM - Bra tips med BUMP-paketet, sparar det bland mina hemliga länkar. Jag har ett helt gäng sådana som inte skulle vara så bra om fel person fick se
BS - Har en endless summer hortensia, www.splendorplant.se/dokument/endless.html, och den låter jag sköta sig självt. Sen har vi klätterhortensia och den klipper vi bara ner om den blir för galen.
Frejis - Läskigt med havandeskapsförgiftning, men det innebär ju även att det kan bli bebis snart, kul
Ego - har insett att jag är så bra på att ha semester, jag trivs verkligen, fast får ett lätt ångestfladder i magen när jag inser att det snart är ett år kvar tills nästa gång...
Lillkissen som vi skaffat har anpassat sig otroligt bra, han har hur bra psyke som helst och de andra katterna har accepterat honom. Han är dock konstant hungrig, lillkissen alltså, och han äter ALLT, har aldrig träffat en katt förut som äter allt (ok, han har ratat gurka, men det är nog det enda).Han är iaf supermysig och halvgalen så vi är jättenöjda och glada.
*viskar* enligt FF på nätet har det gått 15 dagar sen ÄL, har mensvärk till och från och känner mig knasig i magen. Får se om mensen dyker upp under natten. Inga spår i trosan än...