Godmorgon!
Telis: Tråkigt att inte resan blev av, men kanske inte bara tråkigt när ni(du iaf) har tvekat redan innan! Semester är juh ändå semester, och det är juh så jäkla skönt!
Ang badrum: "i have a dreeeaam.." Men jag tror inte att jag ska ge mig på att återberätta den här, tror inte att jag riktigt kan förklara hur jag menar i text.. Fast om man skulle vara riktigt noga hade det nog passat bäst på ett spa.. Jaja, jag "önskar" mig ett stort badrum när det blir hus.. Sen har jag lite problem om hur det skulle gå att genomföra....
Tycker förövrigt det låter väldigt fint era förslag!
En massa nya bilder, så jag känner juh knappt igen er!!
Och så ego: I morgon ska jag på registrering, för trots att jag sökte för sent så har JAG KOMMIT IN, och ska alltså börja plugga! Så nu vet jag vad jag ska göra de närmaste 3½åren!
Så i höst kommer vi dela på föräldraledigheten, och sedan ska juh plutten börja på dagis!
Plutten är förresten inte så himla mycket plutt längre, han fyller ett på torsdag, och igår ammade vi för sista gången (är det tänkt) vilket gjorde mig lagom sentimental.. Men nu känns det nog bra tror jag!
Han tar ett par steg själv emellan åt, men han går inte.. Får se om han hinner med det innan ett års dagen eller inte..
Jag är förkyld.. Igen! Hoppas att det är någon lindrig variant!
Euumm.. Något mer?
Njae, inte just nu kanske.. Nu ska jag duscha, så jag ev hinner bli färdig för att åka till en kompis vid 11..
Skickar en stor hög med kramar till alla!