Halloj i tråden
AM, ha en härligt dopfirande idag! Ät några muffins för mig också
Cicci - kram! Hoppas du har stöd av dina nära och kära men även hittar någon bra professionell hjälp!
Ore
Bra att du fick maken med dig på kursen, trist att det inte var mer nyttigt men hoppas på mer spännande innehåll vid nästa tillfälle!
Liten
Jobbigt med din mormor! Hur gammal är hon?
Min mormor (96) bröt lårbenshalsen i somras men har repat sig hyfsat verkar det som. Dock är hon jättedement vilket är jobbigt såklart...
Frejis
Bumsis tänker inte vänta där inne så länge till som det verkar alltså! Spännande!
Izzie - cykelfest låter hur kul som helst, jag vill också gå! Tyckte också pannacotta lät som en utmärkt dessert som går att göra i förväg (chokladpannacotta med hallon, mmmmm!), finns säkert fler såna men jag kommer inte på några riktigt...
Vickan
Er julplanering låter som en bra kompromiss! Blir ju mycket bilåkande när man bor långt från varandra men vad ska man göra...
Vi funderar över hur vi gör med jul i år... Att fira med makens familj (läs: pappa) är inte ett alternativ då de nästan inte firar jul alls. Nya traditionen i min familj är att fira hos min syster och svåger - mycket folk, trångt, många hundrädda barn... känns inte helt lockande men några dagar står vi väl ut.
PB - du är ju här fortfarande! (refererar till gårdagskvällens diskussion) Pustar ut å dina vägnar! Håller med de andra - vilohem!!!
Tinga
Mja, finns en annan året-runt-öppen restaurang i byn (förutom pizzerian alltså), helt ok mat men inte alls samma kulinariska upplevelse som på den som stänger snart. Sen finns det ännu en, snäppet bättre, men tror den öppnar kvällstid först framåt vintersäsongen.