Lappis - åh, vad GLAD jag blir av att höra att du mår så bra & är så lycklig! Det glöder mig verkligen & är sååå himla välförtjänt!
Gosnosen, jag mådde bara yttepyttelite illa under 2-3 veckor & behövde aldrig ta ngn medicin/använda armband eller liknande. Bara jag hade med mig lite frukt, lite morotsstavar eller kex, så gick det bra.
För Muggles vill jag minnas att det var samma sak, om möjligt mådde hon ännu mindre illa/typ inte alls. Så det finns massor av kvinnor som inte mår illa också!
EA - bra med snack med maken! Rensa luften lite, typ.
Snaily - kul uttryck med cocktaildykning
Jag röstar för Wien - massor av fina kyrkor, om man är lagd åt det hållet!
Trist med kompisen som flyttar, skittrist att ngn man umgps mmkt med & verkligen tycker om "försvinner", speciellt i ditt fall när du inte känner så många där du bor. Hoppas att det ger sig så småningom, oavsett om det blir flytt även för er, eller att ni blir kvar.
Ore - får man inte dyka om man har svimmat ngngång? I så fall skulle jag falla bort direkt eftersom jag gjort det ett antal ggr genom åren. Fast nu var det länge sen senast
Frejis - kul med Rolfs Kök - ett ställe i Sthlm som jag känner igen & faktist varit på ett par ggr - för typ 14-15 år sen när jag bodde i just huvudstaden Loooong time ago! Ovanligt med ställen som lever så många år!
Frejis igen - jobbigt med kliande vetepåse - jag har haft grym nytta av min många ggr, den är underbar! Synd att det inte funkar för dig!
Paris blir det nästa helg Ska på bo telis favvohotell!
PB - skit med tanten
BS, stämmer att Tinga gjrde KUB i Gbg, tror inte det fanns privata alternativ i Malmö då, eller så var det så att om det fanns, så var det ngt som ställde till det & gjorde det extra bökigt & drför kom de till Gbg.
Synd att maken din inte gillar NYC - jag älskar den staden Det enda stället jag rymde från fortare än kvickt var Times Square - über-turistigt & hysteriskt mkt folk där.
Snorkis - jobbigt när allt i tillvaron går en emot