Livets viktiga och oviktiga frågor
Lappis: Hmm, jag borde få det intresset, så jag lär mig mer om kameran. Men som det är nu så behöver jag (och litet maken också kanske) bestämma om jag ska skicka tillbaka mitt nyinköpta objektiv oöppnat och köpa en helt ny kamera, eller ha kvar objekvitet och hoppas att det gör den befintliga kameran bättre...
Kängu: Klart att lilla Ru trivs bäst om han får ligga i mamma Kängus "ficka"!
Dykning vore häftigt att prova på, var irriterad när jag var på snorkelutflykt i Australien och inte fick prova på eftersom jag dumt nog kryssade i att jag en gång hade svimmat (jo, så kan det gå om man kör ett stenhårt spinningpass och 'glömmer' att fylla på med energi efteråt...)
Frejis: Gillar också vetekudden, men har inte försökt att sova med den... Har den mest som värmedyna i svanken en halvtimma eller så på kvällen.
BS: Låter jobbigt med Iris skopåtagning, skönt att du får litet paus ett tag.
Apropå trilskande barn så träffade jag på ett sådant igår (även om det inte var på Iris-nivå). Hon blev mäkta irriterad när hennes mamma sa att hon skulle komma in och bada och sedan äta kvällsmat. Hon försökte med argumentet "får jag välja om jag ska gå ut och leka eller stanna inne". Eeeeh, nej... Då var det gråt, skrik och förtvivlan som gällde. Vet inte hur det slutade till slut, jag begav mig hemåt