Livets viktiga och oviktiga frågor
Vickan-var du åksjuk redan innan med? I så fall är det kanske svårare att få bort det
Vickan-var du åksjuk redan innan med? I så fall är det kanske svårare att få bort det
Vänner-näää gråta till Idol kommer jag nog aldrig att göra men däremot till Greys Anatomy
Vickan-är det inte bättre att ta den tidigt på morgonen
själv fasar jag över att må illa eftersom det är det värsta jag vet men jag verkar inte komma så långt så det är nog ingen större fara
Vickan-jo det är väl sant men illamående och magsjuka har alltid varit något som jag har "skräck" för men men den dagen den sorgen
PB-nej har du missat Greys Anatomy ääääääälskar den serien! Handlar om ett gäng AT-läkare på ett sjukhus och vad som händer i deras vardag, intriger, romanser, missförstånd och snygga läkare vem kan motstå det
Min bror med familj bor strax utanför Växjö
Trevlig kväll på er tjejer!
Här blir det avsnitt med maken
Kram &
Nenne-hoppas så in i bomben på att det är en ofarlig liten nidblödning!!!! F-n annars vad livet ska vara orättvist!
Håller dig sällskap under deppmanteln om du vill komma ner där här finns muffins, godis och bubbel
Nenne igen-skulle heller inte lita på tuttarna i det här skedet.......
BS-hur går det mellan dig och maken, är ni sams igen? Pratade ni igenom saken ordentligt?
Blivande-spännande med IVF så nära vad var det som fick er att bestämma att nu kör ni IVF??
Har för mig att vi ligger rätt så lika i antal försök.....maken och jag har planerat för IVF samtal i december
Ore-jag hoppar mer än gärna på en plusvåg