Telis - tack för recept! hoppas storstädning och piffning går bra!
Vi var till Blektornsparken på parklek idag, mindre och jag. men trots att det stod att de skulle öppna kl 11 så hände inget. Så vi fick åka hem och äta istället. synd, för liten och stor flicka hade sett fram emot grillad korv. Det var i alla fall skoj att se på kaniner och grisar och leka bland andra barn (eller i alla fall vilja ha allt de hade).
Får se vad det blir för projekt när vi har sovit. Vi var båda ur gängorna i morse, och vädret hjälper ju inte till. måste ju säga att jag saknar mannen lite också. Det är så lite tid att umgås i veckorna också. O han kan väl inte ha det så skönt om de ska sova ute ikväll...
Genusfrågor - vi har fått de flesta kläder vi har till mindre, och majoriteten av de ärvda kläderna är rosa och röda. Från familjer med 2 tjejer... Fast egentligen bryr jag mig inte så jättemycket om vad det blir för kläder, bara hon är varm och har det bekvämt. Kostar det sen gratis är det bara bra. Det är så kort tid, och då kan vi väl hellre spara pengar tills när hon börjar önska sig kläder hon själv vill ha.
Dags att krypa till sängs en sväng. Zzzz Zzzz