Kängu: Låter spännande med drömjobbet, håller tummarna för att utgången (oavsett) blir den allra bästa!
Tinga: Härligt att det är lite nedförsbacke igen! Hoppas det fortsätter så här!
PB: Hur går det med budgivningen idag då?
Annars har jag sovit bort allt jag tänkte kommentera..
Fan vad skönt att sova.. Sov dåligt inatt då A kom in till oss redan vid 23.30.. (till skillnad mot 4-5 som nog för räknas som det vanligaste nu för tiden, ibland 2-3)
Fast är fortfarande ganska trött, så jag hoppas på att natten blir lugnare, åtminstone är det juh en lördag som följer.. Imorgon kväll ska vi på 30års fest med sport(utklädnings)tema.. Ska bli kul, hoppas bara jag är piggare (både rent sömn mässigt och förkylningen)!
Jag ska vara golfare och maken innebandyspelare.. Så mycket fantasi har vi! Fast vi hade gärna fått tag på en nakendräkt (har googlat lite) och gått som streaker! en annan gång..
Plugget känns sådär nu inför första kursstarten, men jag tror att det kommer kännas bra när man väl kommit igång.. Att det känns lite jobbigt är nog också för att det för tillfället känns jäkligt krångligt att få ihop var A ska vara, maken ska juh vara hemma mest, men nu de kommande två veckorna är den som sköter makens ansvar när inte han är där iväg på resa.. Har heller inte fått något riktigt schema ännu så att man kan börja lösa på riktigt..
Men som sagt tror jag att det blir bra när man får snurr på det hela.. Jag går juh utbildningen för att vara utbildad att jobba med det jag vill! Men nu känns 3,5 år som en evighet!
Har bokat bord på vår stads trevligaste restaurang till maken och min andra bröllopsdag! I fjor blev det juh inte så mycket firande eftersom vi kom hem från BB den dagen (vilket iofs var väldigt härligt)
Ojoj, värst vad ego det blev.. Well!