Livets viktiga och oviktiga frågor
lappis
sjukt jobbigt och tråkigt när kära husdjur måste tas bort!
Snorkis
hinkarna var tydligen bara 15 på höjden, men 30x30 stämde på övriga mått.
Gosnosen
Hej!!! Spännande att det snart är dags! hur mår du annars?
Intressant det där med epigenetiken, det hade jag aldrig hört men eftersom man får samma blodomlopp och annat så vore det väl sjutton om man inte skrapade av något av sig själv på bebisen. (inte bara på utvägen, höhöhöh)
Vi ska göra FET nästa cykel och jag förbannar detta eviga väntande. ÄL i dagarna (inget jag märkt av) och nu har vi med glädje legat i som kaniner. Snacka om höga berg och djupa dalar man går igenom! Denna helg har varit magisk och kärleken bubblar ut genom öronen, vilken fantastisk man jag har! Och vad bra vi har det tillsammans!!! Det kanske räcker så...? men oj vad jag skulle önska att han skulle få bli pappa. Till våra barn. usch vad vi slog hårt i backen efter senaste ivfen. Bara dagar efter att lillsyster berätta att hon var i v 6. Kul för henne men tråkigt att vi inte kunde vara gravida samtidigt. Och hon pluggar, bor i studentlägenhet och... va fan skulle vi tänka så himla rationellt för, vad har man för det egentligen? Här sitter vi: gifta med hus, volvo och fast anställning i ett fejk-svenssonliv till ingen nytta.