Livets viktiga och oviktiga frågor
Stackare!!
Stackare!!
EA&MJ skrev 2009-10-13 20:34:20 följande:
joo det var vad snokande Vickan hittade info om....
Galltvål brukar finnas i hälsokostaffärer om inte annat!
Själv kör jag stenhårt med Tabort... men så är jag en kladdfia av rang också...
Idag gick jag till jobbet, även om jag knappast var speciellt frisk. Är så knäpp att jag hellre är småsjuk på jobbet och har nåt att göra, än går hemma och släpar och känner efter hur sjuk jag egentligen är... fast jag måste erkänna att jag är rätt trött nu....
Kan inte låta bli att tycka att detta låter läskigt.. och samtidigt vara rätt nöjd över att jag inte bor i det landstinget... www.vf.se/Nyheter/Varmland/Varmlandska-mammor-snabbast-fran-BB-091014.aspx
*vinkar till Kängu - skoj att ses*
Brudsommar - precis.. och i det sammanhanget känns målsättningen sex timmar rätt läskig...
mugglan - visst 17 måste man få landa i insikter och inte måste man ropa grattis om man inte känner så! man MÅSTE få vara bitterfittig av sig!! *kram* Och man måste få deppa över missfall!
Telis - shit vilken nolla till aurora-BM.... ujuj... själv försöker jag förtränga att ungen ska ut och ids inte fundera så hårt på det än... profylaxkurser och hej o hå..hm... snart får jag dra upp huvudet ur sanden och inse fakta..
Och det där med att byta aurora-BM... hm... det är ju VIKTIGT att du gör det.. säger envisa Vickan som ni fick tjata på innan jag skaffa illamåendemedicin... hm.. japp.. jag kastar sten i glashus....
fru AM skrev 2009-10-15 18:18:27 följande:
Snaily - med mitt jobb är det inte 100% smidigt att jobba hemifrån eftersom jag inte kommer åt jobbets databaser/material hemifrån.. det funkar men inte strålande.... Och ditt jobb har min farbror tagit hem.. han har mottagning i källarn på sin villa.. fniss...