Livets viktiga och oviktiga frågor
Good morning!
Vi valde bort fun just för att barnet hamnar så långt ner och att man inte kan vända styret. Men, mistral s är betydligt tyngre, det ska man veta. Lambda fanns nog inte när vi köpte.
muggles - Tack för tipset att köra med sjal/sele isf syskonvagn (det var ju inget tips riktat till mig eg, men jag hade trots att flera nämnt det nyligen i tråden har jag inte tänkt på det som alternativ till syskonvagn).
Jag är skitirriterad på vår bank. Vi har helt rörligt, vilket de inte vill att kunderna ska ha längre, så vår ränta är inte alls lika bra som 3-månaders...
snaily - blä för uvi, hoppas det går över snabbt!
Pratade med min mamma om allt som hänt de senaste två åren, och vi kom in på endo. Hon har ju aldrig fått någon diagnos, men hade antagligen endo hon med. De var gifta i 8 år innan jag kom (ett missfall året innan)... De började inte försöka direkt efter bröllopet men skyddade sig inte så mycket heller. Mellan mig och min lillebror är det ca 1 år och 8 månader, precis som det blir mellan conny och hans lillebror.
Apropå infertilitet och ärftlighet kan det definitivt vara det om det beror på endo...