Livets viktiga och oviktiga frågor
Clownis: Storstor kram! Kan inte säga att jag förstår till fullo vad du gått och går igenom men du är fantastisk som grejar det!
Clownis: Storstor kram! Kan inte säga att jag förstår till fullo vad du gått och går igenom men du är fantastisk som grejar det!
Nu är det godnatt! Puss & kram
Lappis: ha det så kul på konserten och gratta maken på födelsedagen!
Snail: Det var själva f-n vad det där kopplet är svårt att hitta. 120cm:s längd har jag bara hittat på ett enda ställe men i fel utförande (råläder)
Telis: i helgen ska jag göra den där lockande kladdkakan!
BS: Vilken snygg vagn! Jag är riktigt avis (och för snål för att köpa ny enbarnsvagn nu)
Det kommer säkert vara fint väder även imorgon - tänkte på dig häromdagen när jag gick förbi kön till "teaterbåten" till Fjärderholmarna. Hoppas ni får roligt
Frejis: Du är nog den coolaste och minst oroliga mamman jag stött på! Då kanske vi får hälsa en ny liten trådbebis välkommen snart (men inte allför snart!). Vet man vad den ökade mängden fostervatten beror på?
Snaily: jag lyckades inte hitta ngt koppel - den första affären sålde inte det märket, den andra affären hade bara halsband och några glammiga strasskoppel ...(vilket jag i o f s tycker att Korven borde ha också). Hoppas Telis har mer tur!
Koko: vi fik så många Babypaket och Babybags från Libero, Pampers, Babyproffsen, MamaMia,BB och gud vet var att vi inte behövde köpa blöjor förrän Hektor var två-tre veckor!
Jag håller på och googlar efter huskurer mot mollusker jag... inte de glamorösa ostronen utan istället de högst oglaomrösa vårtliknande utslagen som barn kan få (Livia har en envis på bröstet).
Snaily: grattis på förlovningsdagen!
Tinga: kul med inflytt! Trodde först att tapeten du beskrev (orangegul och med frukter upptill) var den ni skulle sätta upp och hajade till och tänkte "Smaken är som baken"
Stackars lille Piff! Pussa honom från mig!
Koko: uäääk - tvestjärt på tungan! Att du överhuvudtaget kan äta röda vinbär igen!!? Vad heter förresten ergonomiska bärsjalsaffären?
Livia började dagis idag - helt överlycklig. Rusade in på dagisgården, slalombromsade framför sina fröknar och skrek med armarna uppsträckta: Jag är här nu!
Ja, Mugglan: grattis till pottframgång. Livia är långt därifrån. Fnyser när vi pratar om pottan. På BVC säger de att vi inte ska bry oss om vare sig att potträna elelr anti-nappträna eller sova-i-eget-rum-träna just nu m tanke på den stora förändringen LILLEBROR. Så vi tar det lugnt. Skönt att även BVC är coola i detta fall ...