Hej hej, trodde jag skulle få massor med tid att hänga här på dagarna, men icke sa nicke, fullt ös på jobbet så jag kikar in här lite sporadiskt på kvällarna och hoppas att det lugnar ner sig snart på jobbet..Idag har jag tagit bort sommarblommorna ur blomlådorna och krukorna ute och ersatt med ljung och höstväxter, har även lackat naglarna i en tjusig mörklila nyans samt ska ta fram en höstig handväska ur förrådet, så nu är det höst!
Snaily - Förstår precis det där med ÄL-ångest *kramar om* Kuligt med massa kurser och skoj!
AM - Grattis till en sån välartad son som skötte sig exemplariskt vid dopet
PB - Grattis till flytt och vad härligt med bageri nära hemmet. Jag skulle springa där hela tiden om jag var du, kolhydratsjunkie som jag är
Frejis - Nu borde det väl ändå vara dags för den lilla att titta ut snart? *otålig*
Vem var det som frågade om kyl/frys? Kommer inte ihåg, vi har borstad aluminium och det syns inga fingeravtryck på det. Vi har även ismaskin i frysen och kolsyrat vatten i kylen och det används flitigt både av oss och gäster.
Muggles - Gaah, är bara LITE avundsjuk, låter jättehärligt!
Apropå det borde inte Telis vara hemma snart igen?
Om jag ska hålla mig till trådämnet så håller jag på att räkna ner inför BIM/BOM, känner mig hyfsat lugn just nu. Vi fick high score hos FF trots allt så jag känner att jag får vara nöjd med det. Detta blir försök 7, alltså svenska genomsnittet, får se om vi klarar det eller få kämpa på ett tag till...(jag ska erkänna att jag varit inne på FL och sökt på vita flytningar + gravid, hoppet är det sista som överger människan )
Kram på er!