Livets viktiga och oviktiga frågor
Ostfondue... aaaaa *slurp* vill ha.. hm...
Nenne förresten.. jag har hittat två sajter med läckra foton som man kan köpa som tavlor
www.fotokonstgalleriet.se/
nollimages.com/
Ostfondue... aaaaa *slurp* vill ha.. hm...
Nenne förresten.. jag har hittat två sajter med läckra foton som man kan köpa som tavlor
www.fotokonstgalleriet.se/
nollimages.com/
Nenne - helt rätt.... lite osande från grillen... några nyplockade jordgubbar och lite mer sprattelvatten...
EA - vad vill du ha för nån drink då?!? Nåt med paprika... ??? *kliar mig i skallen*
EA - hm... mixar lite mango, vinddruvor och ananans, blandar med fruktsoda och lite rom *varsågod*
EA&MJ skrev 2009-10-16 15:40:22 följande:
EA - tjat och peppning från min kära make funkade INTE på mig heller. Jag blev bara Vickan Tvärtemot av sånt. Jag lyckades bara tagga igång och nu vet jag att det inte är oöverstigligt på nåt sätt... det hör till saken att jag varit lagom överviktig hela mitt liv så det var ingen plötslig uppgång som låg bakom det där rycket. Dessutom känns det hemskt bra att inte ha börjat nån graviditet på 95 kg till mina 1,64 m.... nu startade jag graviditeten på drygt 20 kg mindre!
(galet nog JOBBAR jag faktiskt mellan pladdret här.. hihihi.. lite drink och schlager och sedan är man ju nästan i form*
men Nenne... är det en bra sysselsättning?!?!
*tittar upp från högar av tokbyråkratisk text*