Hej hej
tack för super duper lunch sällskap idag. Lilla Eme-Lou lyckades väl skrämma ihjäl Frejjan med första gastande, sen rapande sen bajsande hela vägen upp på ryggen för att avsluta med en spya på första mamma sen sig själv
Hon sov gott sen
Telis - Nice
Frejan, jag vill ha din mage jag med, stor och go! Bumsis kan väl hoppa över till mig ett tag, jag kan till och med tänka mig att föda henne, så trevligt tycker jag det är med förlossningar
BS, jag kan inte fatta att det är 2 veckor mellan våra barn och så stor skillnad i storlek
Victor har 86 i byxor och 92 i body (lindex body är för stor i 92 dock) och tröja Ha ha ha, så det kan vara! Men han kommer nog i kapp snart
PB, jag har sett ditt namn på massa trådar, hur hinner du?
MrsB, hur har du det hemma med Malte och hans mage?
Får du några vickariat?
Lappis hoppas du får en trevlig kväll i baren. Hoppas dock tröttheten kunde vara ett tecken på något annat än mens!
Jag sitter och tittar på Förlossningskliniken, min tv kväll, sen kommer riskförlossningar efter det (tv4 fakta). Jag älskar bebisar och föda barn och umgås med barn
Koko, som Frullan skrev, vääääääldigt fint namn. Det var som vi hoppades. Jag hoppades även på mitt favvonamn Oscar, de 2 var bäst
Jag måste ha en 3a, han ska heta Oscar Sen om det blir en tjej blir det ju det vi inte väljer till Eme-Lou nu
Jag blir så inspirerad hela tiden av trådens alla händelser och sen nu att få följa Vänner, BS, Frejis, Ore mfl, så gött... blir avundsjuk och inser hela tiden att NÄÄÄÄ jag är banne mig inte klar!!
Min man är inte lika sugen dock
Men man får väl köra med kvinnlig list!