We're back in business! Har fortfarande lite ont i huvudet, men inte alls som igår. Trycket låg på 115/70, dvs helt ok, så ingen begynnande havandeskapsförgiftning, puh!!
Lillebror har även skärpt till sig och flyttat ner huvudet igen, men han är helt rörlig, så det är ju ingen garanti att han kommer ligga kvar så. Men jag tror att han kommer att göra det. Fick även ett snabbt ul för att bekräfta att det var huvudet som var neråt (hon var inte osäker men brukade göra så eftersom konsekvenserna av att ha fel kan bli ganska stora, bra inställning säger jag!).
Alla värden bra och nu kanske jag inte kommer träffa henne något mer innan förlossningen (hon är på semester när jag ska dit om 2 veckor), hur konstigt är inte det?? Ska vi få ett barn om några veckor???
tinga - Stort grattis till hus-tillträde, men ÅÅÅÅH, vad tråkigt att piff blivit förkyld. Hoppas det går över fort.
vänner - För mig funkade inte tapetsökningen, jag fick upp samma tapet oavsett vad jag klickade på...
BS - Jobbigt med allergi, är det också något som kan växa bort (som de flesta matallergier ju verkar vara hos barn)?
snaily - Mysigt med förlovningsfirande, grattis i förskott! Progget tar nog bort dina spottings, jag hoppas dock att det gör betydligt mer än så. Men jag vet också precis hur jobbiga spekulationerna är, så jag ska inte säga något mer om det.
Sambon är och tittar på en beggad syskonvagn as we speek! Hoppas så att han tycker den är bra, för den går inte att köpa ny i sverige längre, och det som gör den bra är att man kan ha sittdelarna (en eller båda) mot sig, vilket man knappt kan i någon annan vagn (utom t ex icandyn för 10 papp...), och det tycker jag är viktigt eftersom jag tror att vi kommer att använda den rätt länge (conny älskar att åka vagn och honom vände vi inte förrän han var en bra bit över året). Men jag har inte släppt sjaltanken heller, sparar vi några tusen på vagnen kan jag ju köpa en sjal också.
cicci - Hihihi, fortfarande inget namn! För mig tog det väl 3 veckor tror jag innan conny fick sitt, fast betydligt längre innan pappren var inskickade iofs...
frejis - Du prenumererar iaf på allt NYTT i samband med graviditet i den här tråden. Bra att bumsisbebis växer.