Livets viktiga och oviktiga frågor
Nenne: Jag har alltid 72 pixlar/tum från början (det är ju det som visas i alla fall på INTÄRNÄTT) Brukar göra bilderna 200pxl eller 300pxl breda.
Nenne: Jag har alltid 72 pixlar/tum från början (det är ju det som visas i alla fall på INTÄRNÄTT) Brukar göra bilderna 200pxl eller 300pxl breda.
Det är väl klart! :
www.littlekidscorner.se/sv/category/74/akpasar
Ja - och det är lite jobbigt tycker jag. Vissa saker vore det lättare om det bara fanns EN variant av.
Förresten: har glömt att kommentera galleribilderna! Så kul att få titta in till er trådkompisar! Telis - era tapeter i hallen är verkligen snygga! Inget som hindrar att ni smackar upp såna i nya huset heller.
Och Bumsis är där! Sån söt liten gumma!
Lappis, jag minns allt en lunch mitt i veckan då du var bakis!!! Fast lika vacker som alltid ändå såklart. Vår egen lilla partykanin!
Nenne: trevligt att du tänkte på mig! Nej, körsbär gillar jag ALLTID! Körsbär, choklad och lite kanel som jag hade i pajen igår var våldsamt gott ihop!
Alla körsbärslovers: jag hade konserverade körsbär i sockerlag! (vanlig plåtburk - men Nennes glasburk går säkert bra. Minst 70%ig choklad bruten i bitar + kanel och vaniljpulver i smuldegen (smuldeg under och över körsbär + choklad)
BS och andra lunchsugna: lunch om två veckor på måndagen eller tisdagen? Alltså 9/10 oktober!?
BS: vi kan bestämma lunchdag om du vill - det som passar dig bäst?
Lycka till ikväll! Kram
Lappis: oj - ja november ...
JA ... och innan dess: Thailand!
tttt
hhhh
aaaa
iiii
llll
aaaa
nnnn
dddd
!!!!
Fast med versaler djävla pucko-BT!
Jag är så exalterad av Nennes bloggdebut så att jag alldeles kommit av mig med min egen blogg. Tittade just in där och tänkte vad är det här - ingen gul gubbe - gud så trist!
Du förstår när du ser min oförskämt fräscha solbränna på någon trådbrunch runt jul-nyår-sådär. PARAPLYDRINKAR!
Jag inboxar Lappis - men kom i håg att i skuggan av Nennes briljans så står alla andra sig slätt!
Nejnej du är glad och gul och kommer leverera utmärkta alster! Lovar att bara kolla en gång om dagen.
Jag håller mest på och grunnar på hur mycket barnmat som ska med till Thailand - i stället för att glädja mig helt och fullt åt resan. Fast det kanske är det som kallas planering ...?
viktualia skrev 2009-10-26 21:07:44 följande: