Livets viktiga och oviktiga frågor
Morrn,
Vet inte vad som hände. Men jag har kännt mig deppig ett tag och trött, extremt trött. Sen i går när de frågade vad Lillan skulle heta på bvc så rann bägaren över o jag började svettas och gråta och hyperventilera....
Jag mår dåligt och vet inte varför. Gubben/läkaren i går var ok, jag gillar inte psykofolk alls, kännner att det är jobbigt. Han försökte gå under ytan och de vi kom fram till är väl att jag är en människa som alltid ska tillfredställa alla andra (vackert drag iofs) och se till att alla andra mår bra framför mig själv. Så detta med namn på lillan är ju svårt för jag vill tillfredställa hela min familj och jag råkar tycka annorlunda och då brottas man med skuldkänslor. Sen när man har fått ångest/deprition och inte mår bra, då kan man inte fatta beslut alls, vad gäller någonting och det är ju sååå sant i mitt fall.
Ska jag ha dden extrapris tröjan fför 10 kr till Victor eller dden andra? Röd eller grön mjölk, skitjobbigt...
Nåväl, ska dit igen med maken nästa vecka.
Får se vad vi landar.
Känner mig ok idag, men det är jag nog inte innest inne.
SÅ så var det med det.
I dag ska jag iaf på Liljevalskonsthall och titta på en utställning och äta finlunch
Sen hämta min juvel på dagis och gå i parken.
Vi var på junibacken i onsdags efter dagis, det är sååå bra där. Sen hoppade vi i vattenpölar efter det och V var sååååå lycklig att han fick det och han gick och skrek förtjust till alla som passerade: JAG ÄR BLÖT! ha ha ha
Ungar
tack för kramar