Frejis - vad skönt att bebisen växer så att det knakar - OM hon kommer för tidigt, så är det ju jättebra om hon hunnit växa så mkt som möjligt innan hon gör entré
Konstigt det där med mängden fostervatten...
Ore - MaxiCosin knäppte/snäppte vi bara på Bugaboon, funkade supersmidigt. Hoppas att det finns en liknande smidig lösning för den vagnen du spanat in!
Kom på efter att ha läste AM's & Sept's inlägg att vi gick ju över till bilstol tidigt (8 mån), mkt beroende på att vi precis gjorde vår Europatour med bilen då. Eftersom bilstol är säkrare än babyskydd, så tyckte vi det var lika bra att byta innan vi drog iväg ner till kontinenten. Annars hade vi antagligen behållit babyskyddet ett tag till vi med! Det var ju så himla smidigt, som sagt!
Blev lite full i skratt också - för visst var det 13 kg som är övre gräns för att sitta i stolen? Det betyder ju att Amanda viktmässigt fortfarande skulle kunna sitta i babyskyddet, hon väger ju knappt 12 kg idag
Gick kanon med farmor & Amanda igår & när vi skulle lägga henne igår kväll, så ville hon att farmor skulle vara den som lade ner henne i spjälsängen Gott betyg!
Satt & tjötade rätt länge ute på terrassen sen igår & jag kom liksom på det där faktum att "Åhhh, vad min svärmor är bra!" Ok att vi är ganska olika & så, men man hör ju så många historier om svärmödrar & svärdöttrar som inte kommer överens (min svärmor kom tex inte alls överens med sin svärmor & för min mamma var det samma sak). Mao, jag är glad att vi kommer så bra överens!