Livets viktiga och oviktiga frågor
Passionsblomman ? vilken skräckhistoria med tanten som bara dök upp igår kväll! Vilken galning, man kan få en hjärtattack av mindre? skrämmande. Hur har det gått med budgivningen?
Cicci ? jag kan nog förstå att det inte är så enkelt att bara gå iväg till någon och prata och sedan ta tag och lösa alla problem. Livet är tyvärr ofta mer komplicerat än så. Funderar dock på om det här kan ha att göra med en slags förlossningsdepression? Man blir väl inte mindre känslig för att ha fått barn och två barn innebär ändå en omställning. Stödkramar till dig!
Koko ? vilken pärs med bilen i Gbg, men det verkar ha löst sig fint och fort ändå. Tycker att ni köpte en fin bil Jobbigt med amningen som inte fungerar? hm, ju mer jag läser allt som ni skriver om amning, desto krångligare tycker jag att det är. *kliar mig i pannan*
Muggles ? knepigt med husfunderingarna fram och tillbaka, men det finns kanske lite hopp att de andra köparna har hoppat av när ni är tillbaka från semester. Håller tummarna att deras specialönskemål inte kan fixas?
A M ? jaha, så din make har gått och blivit smygläsare? Tror nog inte att han är ensam om det *vinkar till andra smygläsare och uppmanar dem att komma fram *
Sweet - underbart att Lillskruttan och maken är tillbaka hos dig och att ni snart ska iväg på en skön semester tillsammmans. Hoppas att de två kursdagarna då du är ifrån dem går fort!
Lappis ? det låter jättemysigt med din helg på landet och din pappas besök. Hur länge stannar han?
Snaily ? grattis till Korvens fina uppträdande och rosetterna; det är ju jättebra att han fick HP Hur gick provet ni skulle göra idag?
Tinga ? härligt att ni trivs bra i huset. Hur mår Piff & Puff?
Min vanliga kontroll på DS i torsdags slutade med att jag hamnade på förlossningen och fick stanna kvar där eftersom Bumsis hjärtljud hade dippat lite för mycket på ctg-kurvan. Fick bl a göra ett tillväxtUL, men allting verkade vara bra. Ny kontroll och nytt tillväxtUL på onsdag och nu är det drygt fyra veckor kvar