Livets viktiga och oviktiga frågor
Vickan, sex timmar har ju alltid varit gränsen för att få åka hem, skillnaden är väl bara att de trycker lite mer på att man faktiskt ska göra det. Jag vet många bekanta som frivilligt bett att få åka efter de där sex timmarna.
Nenne, hemma hos oss är det lika illa, katterna far runt som små troll på nätterna, det är ett under att de inte väcker Iris för de är ofta i hennes rum och stökar runt. Stänga dörrar går inte för det stör ju precis lika mycket att de står utanför och krafsar och skriker, plus att det förstör dörrarna. Sedan vill vi ha öppet mellan oss och Iris också så att vi hör henne.
Telis, men vilket trist samtal. Tycker nästan att jag fått ut mer bara genom telefonsamtalet när BM ringde för att bestämma tid. Sedan ska jag få komma på ett till samtal i december för att få mer peppning innan förlossningen. Fast jag tror faktiskt att epidural är helt fantastiskt, bara det att jag kom in för sent tydligen. Plus att de inte vet om det går att lägga den bedövningen i min sneda rygg i alla fall. Annas profylax är jättebra, så bra att ni ska gå den, det kommer att hjälpa mycket.
Usch, just nu känns det som att den bråkiga bebisen tar tag i min mage inifrån och vrider om samtidigt som den sparkar som en galning. Vad håller den på med egentligen, morr.