Livets viktiga och oviktiga frågor
Nenne - Vilket jävla skit. Vet inte vad jag ska säga. Skickar över en stor kram istället!
EA - och du oxå. Jävla tantarsel. Konstigt att den var så liten. Är du säker på att det verkligen var tanten?
Vickan - Känns som man kastas mellan hopp och förtvivlan här, men det var kul att läsa om ditt UL och höra att även du blev entusiastisk! Det är en himla häftig upplevelse!
Telis - Bröllop och barn har ALLA åsikter om. Och inte är folk sena på att leverera dem heller. Vare sig man vill eller inte. Strunta i mamma och gör det som känns rätt för dig. Trist att du inte kan snacka med din mamma om det, men ibland får man helt enkelt undvika vissa samtalsämnen med vissa personer. På gott och ont brukar man verkligen kunna var ärlig och få ärlga svar tillbaka när man pratar med en familjemedlem, men ibland vill man ju bara ha stöttning och inte någons åsikt...
Kängu - Kul att du kunde kombinera rollen som föreläsare och samtidigt agera säng åt Ru
AM - Verkar vara vanligt med platta skallar. Matilda hade det oxå ett tag men det rättade till sig så fort hon började sova på sidan/magen. Efter ett tag började hon sova nästan enbart på magen och då plockade jag bort kudden (pga kvävningsrisken), resultatet på huvudet syntes fort. Min minsta brorson hade samma problem (värre än Matilda tyckte jag) men hans skalle ser oxå ok ut nu. Mao - ha förtröstan
Nä, dags för sängen här med. Har spenderat större delen av dagen på jakt efter födelsedagspresenter till maken som fyller på onsdag. Matildas dagis var stängt idag så först hade jag henne med mig, men hon är verkligen tålamodsprövande just nu. Bara busar. Flinar och vägrar göra något som man ber henne om. Nästan omöjligt att klä på henne el byta blöja. Fast hon är åtminstone på gott humör, bara väldigt busig. Men trött blir man.
Sov gott alla!
Heja Bumsis - nu är det inte långt kvar!