Livets viktiga och oviktiga frågor
PB- Det tycker jag var en bra prutning!!
PB- Det tycker jag var en bra prutning!!
Ore- Mamma levererar den om ca 10 min
AM- Det blev en svart med svart/vitt mönster (blommigt).
Snaily, nej han sover i bärselen Fast jag är bra sugen på att testköra den!!!
Ore, knäppt med kusinen!
AM- Det låter ju som mycket sömn, hur många timmar/dygn brukar han sova?
Mugglan, jag hoppas så innerligt att inget är fel. Tänker på dig!!!
AM- 7-8 timmar i sträck låter härligt, Ru har sovit max 6 timmar i sträck (en gång ). Han sover dock ganska mycket dagtid, men han behöver det för att inte vara alltför grinig. Skulle tro att vi landar på en 15-16 timmar totalt. Men H är ju några månader äldre också! Hoppas på att det är utveklingsfas då, det är det säkert!
*spanar efter Mugglan*
Slänger in ett "nonsens-inlägg" medan vi väntar. Jag köpte en Beco Butterfly idag, den får bra betyg av maken som burit Ru nu nder kvällen (kvällen är nästan alltid bär-tid för lille Ru). Ru sover som en stock i den så han verkar gilla den också! Och dessutom är den snygg!
Mer nonsens... Jag är än så länge väldigt nöjd med nya vagnen också, även om vi inte hunnit använda den så mycket. Sen att vagn-liggande inte precis är Ru's favoritsysselsättning just nu, det försöker jag bara ignorera
Någon som hört nåt från Mugglan? Fy fabian vad jobbigt att behöva vänta så länge!!! Hoppas så att allt är bra!!!
Åh nej Mugglan Tänker på dig!!!!!!
AM, vilken sort har du o hur gammal är H? Jag har en massa paket här hemma så kan kolla åt dig