Livets viktiga och oviktiga frågor
Mugglan - här har du en till som är mycket skeptisk till att vara hemma länge. I serien makens och mina diskussioner är det här med ledighet faktiskt en sak som vi pratat igenom och enats om. Planen är:
Barnet kommer i slutet av februari. Jag är hemma till första november. Då går maken hem och är hemma på heltid till februari. Sedan tänkte vi saxa lite så att han jobbar några heldagar och jag några per vecka (halvdagar funkar ju inte med pendlingen). Sedan är målet att få in ungen på något av hålans Ur & Skur-dagis (finns flera och inget ligger långt bort från oss).
Sjukgymnastinfon - jag har just kommit tillbaka från den. Rätt bra faktiskt, vi var bra tre gravida där och kunde ställa en massa frågor. Fick med oss träningsprogram hem med förklaring på varför man ska göra vilken övning. Schysst! Dock tur att det var under min semester... det hade INTE varit värt det att åka tidigare från jobbet pga detta.
Ore - 15 namn dissade.. kära NÅN.... Här är diskussionen fortfarande rätt oseriös.. men jag tror faktiskt att vi enades häromdagen att blir det en pojke ska han få min morfars namn som andranamn... det gäller att börja baklänges...