Livets viktiga och oviktiga frågor
AM: du glömde ge mig adressen...
MrsB: Jag kan ta din mail också så är det nog lättast. Det går inte att skicka bilder till inboxen och FB har jag inte.
AM: du glömde ge mig adressen...
MrsB: Jag kan ta din mail också så är det nog lättast. Det går inte att skicka bilder till inboxen och FB har jag inte.
Okej hörni; nu har det inte kommit en enda droppe blod eller ens någon färgad blandning på hela den här dagen.
Är inte det konstigt?
Nog för att det kan vara långsam start, men en hel dags uppehåll?
Jag vet inte, det såg ut som det gjort sedan jag började med alla de här olika hormonerna...ljusrosa/brunrosa liksom. Inga mängder och det har varit en seeeg början alla senaste gångerna, men inte uppehåll en hel dag!
Blä! Jag avskyr frågetecken!
Om det inte kommer något imorgonbitti heller, då testar jag nog. Men jag har inte ens lust att tänka tanken, när jag nu fick mitt "nähä inte den här gången heller" igår. Usch! Hitochdit-tankar!
Precis exakt så!
Bästa handcremen EVER är The Garderners Handtherapy från Crabbtree and Evelyn. Kolla återförsäljare där du bor! Den är HELT suverän. Tro mig, den här floristen har testat en del...
Annars har Body shop en ok handcreme också, men den första är strået vassare.
www.eleven.se/crabtree-evelyn-b136.html
Här! Såklart kan man köpa den på nätet också! Ta kitet med pumpflaska rakt av!
För oss har det varit med i kontraktet att vi måste få sålt vårt eget , men vi har då fått lånelöfte och så utifrån det på tidigare objekt. Nu har vi såpass goda möjligheter att få vinst på stugan och huset är jämförelsevis billigt i förhållande till priserna häruppe, så vi fik lånelöfte fast de räknade med 7% ränta och även med dubbla kostnader under en tid-det var visst standard att räkna med det därnere. Dessutom har de bara räknat a-kassa på mig och så sambons nuvarande lön. Det gick finemang.
Häruppe däremot, hade det ju aldrig i livet gått. Då måste man ha en klausul, att man får låta köpet gå tillbaka om man inte får sitt eget sålt.
BS, ja det ligger nog något i det. Våra andra husintressen har också de legat en bit utanför Sthlm, om än inte så här långt ifrån.
Det rä nog bara att inse att man måste ha tillräckligt att stoppa in emellan redan innan man sålt kanske.