• Humlan66

BROTTOM..Vart hittar jag ...

Jag kommer att åka till stockholm på torsdag och vill besöka dels en butik med STORT pappersutbud ( speciellt letar jag typ genomskinliga papper rosa el vita )som ska ligga ganska centralt eller att det är lätt att hitta.Tar gjärna emot förslag på göteborg butiker med förutom panduro
    Tar gjärna emot förslag på nätbutiker med =)

Sen vill jag in och prova lite brudklänningar och önskar förslag på vart jag kan gå in och kika på detta ? ( helst en butik där ni vart själva fått bra bemötande och känt er nöjda )och där det INTE är överpriser. Bridal oulet är en butik jag ska besöka men det måste ju finnas fler ?

Tusen tack på förhand

• Svar på tråden BROTTOM..Vart hittar jag ...
  • Humlan66
    SecretOne skrev 2009-07-28 21:56:15 följande:
    Jag var på Matton på Kungsgatan 20 i Göteborg, råkade hitta det eftersom jag var i bröllopsbutiken Ramonas lite högre upp på samma gata. De hade massor av papper och de finns i Stockholm också, Luntmakargatan 66. Tror det är centralt, jag har inte varit där. Jag hittade tyvärr inte de papper jag ville ha i deras webbshop men om du har nära till någon av butikerna är det kanske inte något problem för dig. I slutändan köpte jag min klänning på Ramonas. De hade väldigt stort utbud. Däremot tycker jag att bemötandet kunde ha varit bättre. Jag bor långt från Göteborg och skulle åka 72 mil T o R för att prova klänningen en gång till för att vara säker på att det var den jag ville ha. De var inte speciellt villiga att hänga undan den i fyra dagar för att jag skulle hinna ta mig dit. Ärligt - åker man 72 mil för en klännings skull måste man väl ändå räknas som seriöst intresserad?... Men som sagt, utbudet var stort!
    Ja men OJ 72 mil- då har du längre än mig dit som har ca 60 mil. men det tycker jag verkligen att dom kunnat gjort. vad va det för klänning om jag får fråga ??

Tack föressten
  • Humlan66
    SecretOne skrev 2009-07-28 23:57:46 följande:
    Ja, men 60 mil är en bit också!Det var en Bellice, du kan se den i mitt galleri. Om länken fungerar nu.... Skriv .php efter galleri ifall länkadressen är bruten. www.brollopstorget.se/Hem/secretone/galleri.p...
    Det syns inte tyvärr
  • Humlan66

Puff

Kanske fler outlet butiker lite utanför stan ?

• Humlan66

nu åker jag snart så sista chansen

nån ?

• Humlan66
    Gurnell skrev 2009-07-30 07:41:07 följande:
    En bra pappersbutik är Kreatima på sveavägen. Ligger uppe vid hötorget ungefär.
    Tack snälla för detta tipset DÄR hittade jag mina papper jag letade efter

Måste bara få säga att jag va in på BRIDAL outlet med och Vilken toppen personal . Fast det va stängningsdags så hjälpte dom mig så jag fick prova en massa klänningar .det kallar jag service
Svar på tråden BROTTOM..Vart hittar jag ...