• erica1982

vill inte ha nån hippa...

Är det helt sjukt av mig att inte vilja ha nån möhippa?? Ja i alla fall inte någon sån där vanlig som man ser att folk råkar ut för...
    Bli utklädd i typ bebiskläder å få springa runt på stan, eller i mitt fall vårat lilla samhälle å pussa främmande killar å sånt.
    Vill absolut inte!!!
    Jag har inget emot att ha nån typ av möhippa, men snarare en trevlig stund med mina tjejkompisar då, typ på spa eller liknande...men man är väl inte i sitts att välja, eller?? För jag tänker verkligen inte hålla på att skämma ut mig en massa, det är inte min stil. Jag gruvar så otroligt för det här... Man måste väl ändå ha rätt att bestämma själv, det är ju ändå mig det handlar om, eller e jag helt ute och cyklar? Sambon har nog inget emot det, men jag vill verkligen inte!!

• Svar på tråden vill inte ha nån hippa...
  • erica1982

Tack för alla svar! Känner mig lite lugnare nu =)
    Å till alla som skriver att mina vänner känner mig, så tyvärr så har jag vänner som tycker att den här med att fjanta runt i löjliga kläder å göra en massa pinsamma saker hör till en möhippa!
    Så om jag inte kommer säga något till dem, så kommer det tyvärr nog bli en sån hippa, å d ställer jag inte upp på! jag bor på ett mycket litet ställe där typ alla känner alla, hade jag bott i en större stad hade det kankse inte gjort lika mycket, men för mig är det en stor grej, å att skämma ut mig är inte något som ligger för mig!
    Å mina bröllopsplaner är inte något som jag kommer involvera mina kompisar i. Det tar jag hand om själv, med hjälp av min blivande man.
    Men tack igen för alla svar!

Svar på tråden vill inte ha nån hippa...