• Sesamy

vill inte ha nån hippa...

Lita på att dina vänner känner dig och tänker ut något som passar dig.

Min möhippa inleddes med kakbuffé på ett slott. Där fick jag en söt tyllkjol och prinsesskrona som jag fick ha på mig sen. Sen fick jag gå runt i stan och via ledtrådar leta mig fram till olika köksredskap på olika platser. (Min man lagar all mat så de retades lite över det).
    Vi slutade sedan på en mysig restaurang/café, där en av tjejerna jobbar, som för tillfället var stängd. Vi fick låna den hela kvällen. Jag fick, med assistans, laga middag till sällskapet. Då fick jag ett förkläde där det stod "kiss the chef in a month she will be married". Vi drack vin och snackade massa skit. Senare följde ciderprovning där de köpt typ alla cider på systemet och alla fick smaka lite av alla...
    Ut kom vi aldrig för vi hade alldeles för trevligt. =)
    Mysigaste minnet är när alla tjejer var där berättade sitt första minne av mig och jag mitt av dem (det är en ny vänkrets där jag inte känt de flesta av dem väl mer än något år).

Det var väldigt mysigt - och passade mig perfekt.

Min man var också skitnervös innan sin svensexa - för han ville inte heller gå runt på stan. Men det fattade hans vänner och han fick spela paintball... Bada bubbelbadkar mm.

Så lita på dina vänner! Det kommer bli mysigt tror jag. =)

Svar på tråden vill inte ha nån hippa...