• kullaberg

vill inte ha nån hippa...

konstigabaralillajag skrev 2009-08-05 14:50:22 följande:
    För att vända på steken och nämna svensexa...På lördag är det dags för svensexa för min sambo och trots att de vet vem han är och hur han är och vad han gillar och inte gillar så blir denna svensexa inte för att ge min sambo en kul och minnesvärd dag utan det mesta är att göra det så pinsamt som möjligt för honom :/ Jag är faktiskt nervös/orolig för hans skull då jag vet att han inte kommer gilla det som han kommer att få vara med om...
    Jag håller helt med dig... Jag är övertygad om att mina kompisar vet vad jag gillar och inte gillar och därför inte kommer utsätta mig för några större förnedringar som jag inte skulle gilla...

Däremot är jag lite orolig för min m2b's kompisar. Någon av dom vet jag har samma uppfattning som jag, att dagen går ut på att ha skoj och inte förnedra, medan andra mer är åt förnedringshållet. Jag vet att min m2b inte skulle uppskatta allt för många pinsamheter och tänkte därför försöka prata med killarna ordentligt innan. Jag hoppas och tror då att de kommer respektera detta och hålla svensexan på en "lagom pinsam" nivå...

Men till TS, hoppas att du kan prata med dina vänner så de förstår vad du vill ha ut av dagen. Även om man inte kan ställa allt för mycket krav. Man får helt enkelt hoppas att ens vänner känner en tillräckligt bra!
Svar på tråden vill inte ha nån hippa...