Blev jag utan möhippa tro?
Sambon kidnappades under hemlighetsmakeri (till och med hemligt för mig, fick inte nån info) i helgen. Därför trodde jag att också även jag skulle bli nappad då. Nix.
Men jag råkade, och det var högst oskyldigt, se att sambon fick ett mejl med rubriken ?möhippetjejer? (vi satt bredvid varandra i soffan och glodde på TV och datorn och TVn var i synfältet. Det var inte min mening alls att jag skulle glutta. Detta var ett tag sedan. Dessutom har han fått sms av min tärna, och det var samma sak där, råkade se det när han vände upp mobilen mot mig (utan att tänka på det). Han brukar nog inte annars få sms av henne.
Men bröllopet är på lördag och jag jobbar min sista dag idag (onsdag), därefter semester. Sedan har jag två jääätteinbokade dagar som jag verkligen hoppas att jag får tillbringa som jag planerat = att göra det allra sista. Som ni vet så är det ändå lite saker man ska stå i dagarna före.
Trodde nog att det skulle bli en fredag, lördag eller kanske söndag. Men tror ni att de verkligen tänker röva bort mig dagen innan bröllopet?! Ja, man ska vara tacksam (och det är jag) för de underbara tjejer som ens bemödar sig att ordna en hippa, men om det blir torsdag eller fredag ? är det inte lite tanklöst (jag kanske inte menar ett så hårt ord som tanklöst men jag finner inget annat, så de som tar illa vid sig vid mitt ordval ? snälla, skriv inte ett pm om det här i forumet. I get it)?
Blev jag utan, eller tror ni att det ligger i planeringen torsdag fredag?