Banta med mig!
jag ska gifta mig 31 juli och jag ska också ner i vikt drömmen är 20 kg hoppas verkligen på det.
jag ska gifta mig 31 juli och jag ska också ner i vikt drömmen är 20 kg hoppas verkligen på det.
Jo jag hoppas också verkligen det. men jag är lite slö med promenadena. Men jag äter gi och planen är att promenara varje dag. än så länge har jag haft för mkt att göra. Undanflykter kanske för tycker inte det har hänt så mkt annat heller. Men men hoppas på det bästa. Äter ni andra någon speciel kost?
Jag har inte varit på en enda promenad på 5 dagar så börjar känna lite stress men nu ska jag snart till jobbet och slutar efter nio. Men jag cyklar till och från jobbet men det tar bara 10-12 minuter. men i morgon slutar jag tidigt då ska jag städa sen en lång promenad.
Jag försöker undvika kolhydrater helt och hållet. Åt det innan jul och gick 8 kilo eller nå sånt. Sen blev det jul och mkt godis. Ska nu börja om :D.
Min kondis är inte heller den bästa så jag ska börja med raska promenader jag med nu när jag får fingrarna ur att göra nå. nu ska jag börja trampa till jobbet och du lyckligtjej ger du dig bara faan på det så lyckas då :D
jo jag har ´länge velat gå ner i vikt men har inte riktigt haft samma motivation som nu
Idag var jag sugen på sitta och mysa med sambon med nå gott i näven. Men det fick bli morötter med gurka och dipp men blir nog bra det med. Ingen promenad i dag heller blir så arg på mig själv att jag inte får fingrarna ur röven att ta en promenad. I morgon blir det inte heller nån men på på fredag då jäklar.
Jag längtar till på måndag för då har jag väg dag hoppas det visar minus :P ett tag kvr men ändå :P
Hur går det för alla här då?