Banta med mig!
Får man hoppa in här? När vår semester är slut på mpndag drar jag igång o ska ner 10-15 kg... ska köra GI inspirerat o träna på gym och springa minst 3 ggr i veckan.
Får man hoppa in här? När vår semester är slut på mpndag drar jag igång o ska ner 10-15 kg... ska köra GI inspirerat o träna på gym och springa minst 3 ggr i veckan.
Jag har bara kört i 3 dar så jag har inte nån koll alls på vikten, ska kolla på måndag. Men det har gått bra o sockersuget blir allt mindre, kunde t.o.m. sitta o se på när en arbetskamrat åt choklad igårkväll duktiga jag...
Duktigt Annelie M, kämpa på
alla är välkomna hit, ju fler som peppar varnadra desto rologare!
Jag har bara hållit på en vecka o ätit bra, inga onyttigheter o var tredje timme o måste säga att sockersuget är som bortblåst Vet inte om jag gått ner nåt i vikt o så e det mensdags (brukar öka nåt kilo då ) så får se imorgon bitti vad vågen visar. Känns hur som helst bra att ändrat vanorna o hoppas jag kkan hålla dem. Det jag fruktar nu är helgen då jag jobbar fredag kväll+natt o då brukar jag äta lite gott för jag tycker synd om mig själv på jobbet... Men ska satsa på fruktsallad o nötter.
Hur går det för er andra tjejer?
Vad tänker du köra för metod då Daaling Klart du klarar det, har oxå min brudklänninge i sikte för att peppa mig själv
Daaling-Förstår att det känns tungt o ofta vill man ju se en snabb viktminskning för att behålla motivationen, så är det för mig i allafall... Men se inte viktminskningen som det viktigaste utan att leva sundare, känns jättebra varje dag man klarar sig utan nåt onödigt o ibland trillar man dit, det händer även den bäsa. Men att man trillar dit nån gång förstör inte allt, bara kämpa vidare imorgon! Hejar på dej
absolut, när gifter du dej?
7 augusti nästa år
Hej tjejer!
Idag tog jag en extra lång cykeltur till jobbet, tog ca 25 min istället för 10 va ett par mördarbackar så det kändes bra o sen har jag ätit riktigt bra. Ställde mig på vågen i morse o den visade bara -0,5 kg, hade ju hoppats på lite mer men får va glad för det lilla!
imorgon blir det ett aerobicpass innan jobbet ( jobbar kväll) o förhoppningsvis en långpromenad på jobbet...
Hur går det för er andra tjejer??
Jag hänger på denna kollektiva träning ni snackar om! Låter som en toppen idé. Imorgon ska jag tillbaks till gymet efter 8 veckors ledighet, känns som ddet kommer bli ett jobbigt pass, men ska ta i allt jag kan. Har ju tränat en hel del kondition här hemma senaste 2 veckorna så borde ju inte vara helt ur form...
bra kämpat tjejer, skulle ju gått till gymmet idag men har massa o styra med inför kalas nästa vecka ( jobbar heeela helgen) så det blir hemma träning ikväll när allt e avklarat o så tar jag det imorgon när jag lämnat lillan på dagis o innan jag ska till jobbet, borde hinna med exakt en timme...
Men tjuvvägde mig idag... 1½ kilo sen förra måndan så jag blev riktigt peppad att fortsätta!