Hej tjejer! Har inte varit inne på några dagar, och oj vad nu har skrivit! Det är bra det!
Vad duktiga alla är, vi borde vara riktigt stolta över oss allihop!!
Har varit en ganska bra mat och träningvecka för mig, förutom igår och idag då jag har ätit massa dåligt. En dag var okej, men två var inte alls bra.
I vilket fall som helst blev jag väldigt ledsen och arg tidigare ikväll av nån anledning som jag själv inte riktigt kunde hitta.. Svårt för sambon att veta vad han ska göra när jag gråter och säger att jag inte vet varför.. (är det bara jag som blir så ibland??) Det slutade i alla fall med att vi kom överens om att jag ska sluta äta p-piller, för jag tror att det är dom som gör mig så upp-och-ner i humöret.
Jag hade innan bestämt mig för att gå ut och springa, så MYCKET motvilligt begav jag mig ut. Det var visst en fördel att vara arg och ledsen för jag sprang fort som sjutton. Hann min 4,5km-runda på 26 min, och det är jag himla nöjd med! Så efteråt kändes det förstås bättre.
Ber om ursäkt för att det blev ett så långt och egoistiskt inlägg, men det känns som om jag kan skriva sånna här saker här. Ni är så bra på att peppa.
Och Daaling: Läste om dina kalla fötter. Tror det där med att du och din m2b pratar på olika sätt är helt normalt. Jag tänker ofta samma sak, jag är på samma sätt som du; jag måste prata länge, älta saker medan han är tvärtom. Men jag tror man löser det genom att ha dom där ältande samtalen med sina närmsta vänner. Man pratar kanske inte om samma saker jämt, men man får i alla fall prata av sig. Blev lite ostrukturerat det här tror jag...
Hejja oss allihop!
Förresten, kom precis på en sak...det är ju ett tag kvar till våren, men det är ju ganska många av oss här inne som går promenader eller springer. Vad sägs om att fundera på att välja ett lopp (typ vårruset, tjejmilen etc) till våren/sommaren, och sen anmäler sig dom som vill. Så kanske vi kan bli ett stort gäng?
Kanske inte finns nåt intresse alls, var bara en tanke.
Kram på er!